Rabu, November 2

Selamat Datang November

Bulan sepuluh sudah berlalu november datang lagi ..
Pejam celik jeq da nk akhir tahun dah..Saya tak sabar nak tunggu tahun depan p nk tunggu time ujg tahun ada bnda yang CHENTA HATIKU nak beli p dia tak nk bgthu ap benda yang dia nak beli dia kata rahsia..
So saya kne la tunggu sampai penghujung tahun hadapan..
Agak2 apa dia yek... CHENTA HATIKU ini siap cakap klw dapat sume ue dia nak botok rambut dia.. Ini betul2 keinginan dan impian yang beso nie sampai nk botak2 rambut hehehe...
Tak sabar saya nak tunggu..
Mudahan2 panjang lah umur saya dan dia supaya dapat saya tahu ap dia yang dia nak ue dan segala impian dia akan tercapai..
Sayang akan doa kan B tau..

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Awak Boleh Komen Di Sini
satu pun jadi lah ! hehehe....

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama