Jumaat, Oktober 21

Kenapa

Ya Allh kenpa semua nie berlaku dalam hidup aku..
Kenapa aku tak beroleh cinta yang bahagia seperti orang lain..
Aku mahu seperti dulu aku ingin dia mencintai aku seperti dulu..
Kasih sayang dia pada aku..
aku sayang sangat pada dia...

Sayang..
saya akan tunggu awak untuk berjumpa dengan saya walau berapa lama pun saya akan tetap tunggu awak ..
itu jnji saya pada awak..
Saya harap aty awak tak akan berubah ..
Saya jnji aty saya cintai saya hanya pada awak..
Walau ap pun yang awak beri saya akan terima..
Mungkin ini balasan di atas segala dosa saya..

Sayang..
saya akan pegang segala jnji2 awak pada saya..
saya akan semat segala janji awak pada saya dalam aty saya..

Sayang..
Maafkan saya kerana dah melukakan dan meghancurkan aty awak p saya dah jujur pada awak..
supaya bl 1 hari t awak tak akan tahu pada orang lain..
Maafkan saya,saya tak ada niat nak melukakan hati awak..

Sayang..
Terima kasih di atas segala kasih sayang awak pada saya...
saya gembira dapat kekasih seperti awak..
Cuma saya jeq yang bodoh...

Sayang...
Seandainya aty awak berubah berilah tahu pada saya awal2 supaya saya tak berharap pada awak agi..
Sayang..
saya nak awak tahu saya akan tetap tunggu awak sampai bl2..
saya percaya 1 hari t Tuhan akan lembutkan aty awak untuk bertemu dengan saya..
Saya akan doa supaya saya akan dapat berjumpa awak 1 hari t...
e2 lah harapan saya..

Sayang ..
Saya akan terus mencintai awak sampai2 bila2...
CHENTA HATIKU...

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Awak Boleh Komen Di Sini
satu pun jadi lah ! hehehe....

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama