Khamis, Oktober 13

❤ Duhai hati ❤

Duhai Hati..
Bersabarlah menghadapi segala dugaan..
Kuatkan lah semangat ku untuk menjalani liku kehidupan ini...
Janganlah kau lemahkan hati ku ini ..
Jangalah kau menangis lagi aku tak sanggup lalui lagi..

Ya Allah segala puji bagi Mu..
Aku mohon kepada Mu kau bimbing lah hati ku ini dengan Redha Mu..
Kau ikhlaskan Hatiku ini dengan segala ujian Mu..
Kau titipkanlah hatiku dengan cahaya Mu untuk aku lalui kehidupan ini dengan tabah dan sabar dengan segala ujian Mu...
Ampunkan aku dengan segala dosa2 ku aku terlalu kerdil di sisi Mu terimalah segala taubatku..
Ampunkan lah segala dosa kedua ibu bapa ku keluarga sahabat ku Rasul ku serta muslimin dan muslimat yang telah meninggal dunia Ya Allah kau tempatkan lah mereka di golongan orang2 yang beriman ya Allah dan berikan mereka kesejahteraan dan kebahagian di dunia dan akhirat..
Amin.. Ya Rabal Alamin... 

  

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Awak Boleh Komen Di Sini
satu pun jadi lah ! hehehe....

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama